суботу, 8 грудня 2018 р.

Набір в ДК 2019

Доброго дня, любі гості мого блогу!!!



Сьогодні для мене дуже важливий день, я зважилась подати заявку до ДК блога Scrap RELAX

Мене звуть Ірина, мені 41 рік, живу в невеликому, але дуже мальовничому містечку Ізюм Харківської області. У скрапі я не так давно))), близько року, але я постійно розвиваюся, вчуся, пробую щось нове, беру участь  в різних завданнях і СП.  Скрап просто увірвався до мого життя і я знаю, що це любов з першого погляду і назавжди!!! Мені дуже подобається робити виклик самій собі) і тому я не боюся труднощів . Можу з повною впевненністю сказати, що я пунктуальна та відповідальна людина і в той же час дуже комунікабельна та товариська (захвалила себе))), але це правда. Моя мрія - творити і розвиватися в дружній команді, тим більш в такій як Scrap RELAX, де завжди дуже цікаво (на мою думку). Я завжди в захваті, коли отримую посилки з матеріалами - трепетно все переглядаю, перебираю кожний папірчик, кожний чіпбордік, кожну баночку - або то спреї, або краски, або то що), а якщо й ділитися цією красотою, та надихати майстериць - це було б неперевершено). У моїй голові стільки ідей, що навіть не завжди встигаю їх втілити в життя))), хоча творю кожну вільну хвилину, а в мене їх предостатньо, тому що так склалося, що діток немає і я домогосподарка.
Українською мовою володію, веду активно профіль в Інстаграм - italalaenko_izyum, маю величезну жагу до творчості, в кожну свою роботу обов'язково додаю щось, зроблене власними руками!!!
А зараз декілька моїх робіт, які, на мій погляд, розкривають мою творчість в різних напрямках:

Міні альбом



Баночка для чаю та невеличка ваза


 Новорічні подарунковий конверт та підвіска

 

Мій улюблений альтер скрап)

Блокнот Мідорі



Та разворот артбука



На цьому все))), дуже дякую, що завітали до мене в гості!!!




12 коментарів:

  1. Ирочка,желаю тебе удачи от всей души!И чтобы вдохновение тебя не покидало!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олечка, спасибо большое за поддержку!!! Я это очень ценю🤣🤣🤣

      Видалити
  2. У вас прекрасные работы! Удачи в наборе!

    ВідповістиВидалити
  3. Ирочка, удачи тебе в наборе! Не теряй боевой настрой и рядом всегда витает вдохновение!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Ирочка, только добралась до твоего поста. сколько красоты ты уже умеешь делать, молодец. Вот сижу и любуюсь, что за год проделано работы как уже умеешь А микс медиа вообще классно у тебя получается))) Желаю удачи!!

    ВідповістиВидалити
  5. Поздравляю с принятием в ДК! Рада за Вас. Вы этого достойны.

    ВідповістиВидалити
  6. И я Вас поздравляю! Дальнейших побед и свершений!

    ВідповістиВидалити

Альтер скрап

Всем привет!!!!!))) Увидев задание Завдання серпня "Чайна церемонія" я просто не смогла пройти мимо;) Мой альтер с...